Уявимо, що ми знаходимося на уроці мистецтва. Можна просто оголосити тему та мету уроку: «Діти ми сьогодні ознайомимося із творчістю видатного художника, науковця, винахідника – Леонардо да Вінчі». Інший варіант: давайте складемо пазл. (скласти пазл картина Мона Ліза).
Діти, що це за картина? А хто є її автором? І т. д. Така постановка теми уроку буде більш цікавою для учнів та й збільшується ймовірність того, що вони пригадають пізніше про що говорили на уроці.
Пазли діти полюбляють складати із дитинства. І такі елементи на уроці додадуть ігрових моментів та приводять до більш простого процесу запамʼятовування. Пазл учні можуть скласти на початку уроку, як це було продемонстровано у прикладі, або як елемент домашньої чи самостійної роботи. Повернуся до мого прикладу. Учні отримають на електронну пошту листа із посиланням на пазл, або отримують таке на веб-сторінці вчителя. Складають пазл, а потім мають знайти інформацію про художника, епоху чи саму картину.
Сервіс, який я використала www.jigsawplanet.com, на жаль, серед великого переліку мов, не має української, тому потрібно використовувати російськомовний інтерфейс. Але це напевно лише один недолік. Серед переваг можна вказати:
- інтуїтивно зрозумілий інтерфейс,
- налаштування складності (зручно, оскільки для вчителя не потрібен заскладний пазл),
- можливість створення пазлів незареєстрованими користувачами.
Немає коментарів:
Дописати коментар